Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Nagu elus kõik hea saab ükskord otsa, lõpeb ka selle Gorilla pea dekaadi pikkune vaikelu meie peres. Tehnikalt väga lihtne ja töökindel. Edasi liigutab teda vabalthingav 1.8 liitrine bensiini mootor. Ka on paigaldatud LPG gaasiseade mis teeb liiklemise eriti soodsaks. Paagitäis gaasi maksab praegu 32 eurot ja sellega veereb ta 600km ehk kulu on ca 5€/100km. Gaasiseadet on hooldatud iga aasta Gasnetis. Auto ostetud uuena Amservist ja eelnevalt on olnud tal 2 omanikku. Alates aastast 2015 on omanud teda üks naisterahvas kes siiani hooldab teda Amservis iga aasta. Tehtud jooksvalt kõik mis vaja ja kaasa saab palju pabereid selle tõestuseks. Veel saab kaasa korralikud ühe talve sõitnud naastrehvid (8mm jääk).Sügisel uus aku paigaldatud. Tegu mahuka autoga mille tagumise rea istmeid saab ükshaaval edasi-tagasi liigutada või kokku klappida. Kõrge istmeasend teeb sisenemise ja väljumise kergeks ning tagab hea väljavaate. Auto siiski 15 aastat vana ja mõne kriimu ka leiab. Rooste puudub ja kere korralik. Mittesuitsetaja auto. Müügiga kiiret pole.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt