Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud! NB! Tulemus on arvutatud 1. jaanuari seisuga!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Vahetada BMW 320d N47 130 kW automaatkäigukastiga. Registreerimistasu makstud Kett vahetatud umbes 1000 km tagasi Uued BOSCH pihusti seibid (4 tk) ELRING otsakaane tihend (juhtkorpus) FEBI BILSTEIN klapikambrikaane tihend ELRING karteri tihend KOLBENSCHMIDT kett Käigukast vahetab käike sujuvalt, ei tee jõnkse ega muid trikke Kere viisakas Ökonoomne – maanteel alla 5 l/100 km Salong igati puhas ja korralik, pole üleliigseid kulumisjälgi ega muid vigastusi Sillad ja muu tehnika korras, 2.0 mootori kohta liigub reipalt 18.08.25 paigaldatud uus esiklaas (Glassfix-is), olemas ka garantii paber
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt