Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud! NB! Tulemus on arvutatud 1. jaanuari seisuga!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Vigadest niipalju: Alguses lõi õhulugeja vea, sai ostetud koodi järgi originaal ning peale selle vahetust lõi DPF ette. Autol hetkel jõudu pole 150kw vääriliselt. Sõita saab ilusti, kellel mahti aega tegeleda, siis DPF pesu vōi lasta välja lõigata. Kui panna külmast peast auto tööle ja kohe sõitma tahad hakata, sureb välja miskipärast. Lased seista 10min käies, siis enam seda probleemi pole. Just tekib see probleem siis kui auto seisnud ööotsa. Muidu auto on ideaalses seisukorras, ilusti hoitud.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt