Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Tehniliselt heas korras minu käes vahetatud järgnevad asjad: tagasilla õõtsad, silla puksid, amordi puksid, esisilla õõtsapuksid, kondid, rooliotsad, kõik kettad ja klotsid, generaatori pinge regulaator, rihm+rullikud, veepump, termostaat ja EGR-termostaat ning mõned jahutuslõdvikud, pihustiseibid, karterituulutus. Õli on vahetatud iga 10k tagant + filtrid. Teele pole kordagi jäetud (ka 2023. aastal 6000 km Euroopa reisi pidas ilma muredeta vastu). On kohti, mis tähelepanu vajavad, nagu esitulede klaasid, iluvead esi- ja tagastangel ning paremal tagumisel küljel (piltide pealt paistab). Kere roostet pole, kevadel ostetud uued suverehvid on all. Vahetuseks võib pakkuda e53,e6x
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt