Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Heas tehnilises seisukorras Rootsi laev, mis on viimase aasta jooksul eriti palju raha, hoolt ja armastust saanud. Tehnilise poole pealt märgilisem: vahetatud kõik 5 pihustit uute vastu (1300€), hammasrihm, igasugu pukse sildades ja 8000km tagasi tehtud õlivahetus. Väliselt nagu selles vanuses auto ikka - kerel mõningad pisemad parklamõlgid ja kriipsud-kraapsud, salongis mõnel määral kulumist. Lisadest kõik peale parkimisandurite (üks andur pesas lahti ja tõenäoliselt tahab lihtsalt üle vaatamist) ja eelsoojenduse (plokk hakkas lekkima ja lasin välja võtta, saan autoga kaasa anda) toimivad. Autol on all 1 hooaja sõitnud suverehvid 18" velgedel ning kaasa tulevad vähemalt 1 talvehooaja kestvad naelrehvid eraldi 16" originaalvelgedel. Kui pakub huvi, siis võta ühendust ja lepime aja kokku. Hind on tingitav, kuid seda vaid auto kõrval kindla ostusoovi korral.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Telli väljavõte