Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Müüa töökindel ja üsna ökonoomne liikur. Autot olen kasutanud igapäeva autona, kuid viimased talved on seisnud kuivas garaažis. Auto on minu käes olnud 4 aastat. Viimase paari aasta jooksul olen vahetanud: kõik esisilla kaikad, Zimmermanni pidurid, mootoripadjad, kardaan, amordiring (FK coiloverid). Õlivahetused olen teinud iga 10k tagant ning 500km tagasi sai vahetatud õli koos kõikide filtritega, eelsüüteküünlad, karterituulutus ja starter. Vead: Rooli nahk on ülevalt katki, ABSi võru tuleks vahetada (vahel viskab tule hetkeks põlema ja kustub), numbritule juures veidi roostet ning katusel kaks täppi. Igasugused kolksud puuduvad ning mootor on üsna hea minekuga. Kaasa on anda soovi korral ka ühed R18 naastrehvid.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Telli väljavõte