Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Värske ülevaatusega väga ökonoomne auto. Ühe pere käes 10 aastat kasutuses olnud, seega ajalugu pikalt teada. Korralikult hooldatud auto, kõik mis on vajanud vahetamist on alati õigeaegselt tehtud. Hea töökindel, pole kunagi teele jätnud ega suuri probleeme esinenud. Auto on olnud igapäevases kasutuses, sõidetud palju maanteedel, samas tehtud ka linnas lühikesi otsi. Kolm aastat tagasi sai tehtud põhjalikum hooldus, vahetatud sai mootoririhm, pidurivoolikud, kettad ja klotsid, uus aku, esiklaas, salogifiltrid jne. Lisaks sai tehtud salongi keemiline puhastus. Hiljuti sai vahetatud starter ja pandud uued pidurid, kettad, klotsid (käsipiduri omad ka). Lae kangas on lahti tulnud, ise pole vahetamisega viitsinud tegeleda aga lammutusest saab 40€ täitsa korraliku osta. Kuna liiklen ise palju ringi, siis autot on võimalik kokkuleppel näha Tallinnas, Pärnus, Tartus ja Võrus.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt