Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
* Sõidukil on käsutamise keelumärge, peale omaniku vahetust on võimalik keelumärge eemaldada. * Olen sõiduki esimene omanik Eestis. On enamus ajast olnud naisterahva kasutuses. * On käinud regulaarselt hoolduses ja remondis kuid nagu öeldakse siis vanale autole kohaselt mõningaid vigu leidub. * All on originaal katalüsaator, sees android makk, 2 võtit, taga toonitud klaasid, salong korralik ja puhas. * Vigadeks pindmine rooste ja roostealged mõningates kohtades ning vanos, mistõttu põleb ka mootori tuli kuid sõitmist ei ole see seganud. * 10k km tagasi tehtud plokikaane remont, vahetatud enamus tihendeid, vahetatud kett jpm.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Telli väljavõte