Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Sõidukil vahetatud 216000 km läbisõidu järel mootorikett. Äsja vahetatud küljekarbid, esitiivad, tagumised piduriklotsid, tehtud korrosioonitõrje ning teostatud mootori hooldus. Samuti äsja vahetatud kõikide uste lukud. Hetkel põleb autol mootori tuli lambda anduri töttu, kuid selle vahetab omanik esimesel võimalusel. Vead: Tagatiibadel ja luugil esineb roostet, lae polstril liimi kahjustus. Auto on madalate ülalpidamiskuludega ja ökonoomne.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt