Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kord aastas ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks.
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Müüa silmapaistvam ning keskmisest kiirem Audi A4 B7. Autol RS4 nina ning tagaosa. Mootor 2.0Turbo (originaalis 147kw) ning 4vedu. Käigukast automaat - mis toimib nagu uus. Suurem turbo+pihustid DTM variandi pealt Suur intercooler+torustik Sport katalüsaator Sportsummutid Simons Reso delete Lambda2 delete VKM Stage 2 soft Peaks olema kuskil 200kw lähedal mootorist. (ES Racingi rullidel tõmbas rattast 178kw) All 1000km sõitnud uued valuveljed uute suvrehvidega. Coilover vedrustus (saab kõrgemaks tõsta ning madalamaks lasta autot) Esisild hiljuti saanud remonti. Midagi ei kilise ega kolise. 300km tagasi tehtud ka hooldus. (MOTUL 5w40) Salong korralik must sport alcantara. Kliima puhub väga hästi külma. Kerel leidub mõningaid vanusest tingitud iluvigu kuid üldiselt viisakas. Hooldatud alati 8000 -10 000km tagant. 2 võtit. Ülevaatus kehtiv järgmise aasta Juuni lõpuni. Küsimuste korral helista või kirjuta!
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt