Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kord aastas ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks.
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Tagumine parem uks ei saa korralikult voolu (vahepeal harva saab ühendust, tõenäoliselt ühenduse viga, ise üles ei leidnud) Vahetatud viimase kahe aasta jooksul - Mootor (mootori läbisõit umbes 100k väiksem kui auto tegelik), kardaan, mootoripadjad, juhipoolne xenon blokk, abs rõngad, esimesed rattalaagrid, spidoblokk, rooliasendi andur, lesvenis arvutiga puhastatud katalüsaator. Auto viimase kahe aasta jooksul sõitnud ~40 000 km. Talverehvid all olnud umbes kaks talve, muster korralik. Kaasa tuleb 2 korraliku suverehvi (ostetud eelmise aasta suvel) ja kaks mis vajaks väljavahetamist aga kõlbavad ajutiseks sõitmiseks umbes kuu-kaks. Helisüsteem korralik, olemas aux. Kliima töötab korralikult, suvel saab ilusti jahedaks. Uus aku paigaldatud jaanuaris. Autot piinatud ei ole (driftinud, kiirendanud) Läbisõit muutuv kuna on pea igapäevases kasutuses. Originaalis 140kw aga chipitud 190kw (chip paberid olemas) Müügi põhjus - Uus auto olemas Vahetust ei soovi! Lisaküsimuste puhul helistage.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt