Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Ainuke selline Eestis! Kokku toodetud natuke rohkem kui 1000tk kogu maailmasse (neist suur osa valepoolse rooliga). Samas oma haruldusese juures on varuosade saadavus üsna hea, kuna jagab oma tehnikat suures osas Mitsubishi Colt CZT-ga (mootor ja sillad), kuid on Brabuse poolt modifitseeritud. Tehniliselt palju tüüpvigu parandatud (väljalaske kollektori pragunemine, karteripõhi vahetatud- A osa) ja palju hoolt saanud viimase 6 kuu jooksul. Originaalveljed on sirged ja korras, kuid visuaalselt tahaks taastamist (haruldased veljed! ) . Kogu euroopas müügis ainult mõned ja hinnad varieeruvad 4500-11 000 euroni. Väärt hobiauto igale autoentusiastile!
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt