Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Sihtotstarbeliseks kasutamiseks mõeldud kiire Seat. FR pakett. Modifikatsioonid: GT2260 turbo FMIC cooler Vabam ja suurem väljalase Koonusfilter Ajus tehtud custom seade (244,5hj ja 464nm rattast) Coiloverid ees, madaldusvedrud taga Kevlar kattega sportsidur 17" OZ Racingu veljed Audi S3 pidurid, Brembo klotsid (ees) HKS turbotimer Lisakellad - väljalaskegaaside temp, õli temp, turborõhk Varustusest on olemas toimiv konditsioneer, püsikiirusehoidja, elektriaknad. Autol puudub raadio, kuid valmidus paigaldamiseks on olemas. Auto sobib pigem sihtotstarbeliseks kasutamiseks - Bestlap, AG karikas, rahvasprint/rahvaralli jms kuigi on legaalne ka tänaval liiklemiseks. Jõunumbreid on üpriski lihtne ka juurde saada - näiteks nukkvõll on originaal, kuid kuna tegu on 8-klapilise mootoriga, siis üsna soodsa raha eest on performance osad saadaval. Auto on väga kiire ja käepärane, reaalne stardikaal ~1150kg ning väänet oluliselt rohkem kui enamustel nimetatud võimalikes võistlusklassides startivatel autodel. Samaväärse auto nullist ehitamise kulu on ilmselt x2. Autol on 6-käiguline käigukast, mille ülekanded on stockis juba sellised, et sobivad võistlemiseks (2. käik max kiirus ~70-75kmh sõltuvalt ratta suurusest). Dünograafik on küll 2 aastat vana, kuid sama spetsifikatsiooniga tehtud. Küsi autoringlus@gmail.com ja saan saata. 182kw on mõõdetud rattast. Samuti on 464nm väänet mõõdetud rattast. Mootori kilovatte peaks arvutuslikult olema ~200kw ja väänet ~500nm. Proovisõidud toimuvad kõrvalistmel ning sõiduk müüakse kui modifitseeritud sõiduk / spordivahend. Täiendav tehnokontroll on soovi korral teostatav, nagu kõigi Autoringluse pool müüdavate autodega. Kerel leidub kriimusid, värviparandusi, pisimõlke, kuid üldine seis on oluliselt parem kui 20 aastat Eestis sõitnud autodel, seda nii kere kui ka põhjaaluse osas. Autot müüb komisjonimüügis AUTORINGLUS.EE. Meie tegemiste kohta saab lugeda lisa koduleheküljelt või vaadata Youtube kanalit "Autoringlus". Kõik autod on saanud pika proovisõidu, on Eestis arvel, kehtiva ülevaatuse ja kindlustusega. Kohapeal autodega tutvuda ja tehingut teha saab Tartu linnas.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt