Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud! NB! Tulemus on arvutatud 1. jaanuari seisuga!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Müüa kasutuseta jäänud Facelift pill. Auto tehniliselt väga OK. Kere kõva kuid väliselt kerel pindmist roostet tagakoobaste äärdes on, ühte-teist fotodelt ka näha. Lisaks autos olevale originaal cd mängijale (saab ühendada telefoniga) kaasa anda ka originaal kassetikas (vaheta mängijad ja oled tõeline retronokk). Kui januned lisainfo järele, siis see on sulle vaid ühe kõne kaugusel! Autol on Steptronic käigukast ehk, soovi korral saab käike ka manuaalselt vahetada. Ca 500 km tagasi vahetatud kõik kettad/klotsid ja seisupiduri trossid/vidinad. Autol all lamellrehvid (fotodel eraldi), kaasa tulevad suvekad velgedel millised on fotodel autol all. NB!!!! Avastasin, et kui kontrollida ARK lehel minu sõidukit, siis sõiduki juurde on ilmunud tekst, mis on näha viimasel fotol. Asi selge, ja nii ongi, BMW tehas on kutsunud antud sõiduki esindusse turvapatjade vahetusse. Vahetusse minevad detailid on tellitud ja vahetatakse välja tehase kulul Eesti BMW esinduses. Ja nagu ikka, pole halba ilma heata, saab ju see sõiduk osaliselt uueks ja seda veel BMW tehase kulul:).
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt