Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud! NB! Tulemus on arvutatud 1. jaanuari seisuga!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Paiskaks siis proovi mõttes müüki ühe majapidamises üleliigseks jäänud Baierlase. Tegemist heade lisade ning mõnusalt erksa, kuid samas ökonoomse, üle keskmise seisukorras liikuriga, kuid paraku jääb minu elukorralduse juures siiski veidi väikseks ja lahjaks. Vaja midagi veidi suuremat ja robustsemat :) Omatud aja jooksul on autot hoitud ilusti puhtana ning tehniliselt korras. Ära tehtud on päris mitmed kulukad tööd, millega järgmine omanik enam enda pead, ega rahakotti vaevama ei pea. Mootorikett on vahetatud Soomes varasema omaniku poolt. Mootor töötab ilusti ühtlaselt, mingeid vedelikke peale kütuse ei kulu, kõrvalisi helisid ei ole, käigukast vahetab sujuvalt, pöördeid ei kõiguta. Läbisõit võiks kõigi märkide kohaselt tõene olla. Kere poolest on ka üldpilt viisakas, rooste poolelt seisukord pigem hea, põhi ja karbid korralikud. Märkimisväärsematest tehtud töödest võiks välja tuua : - Jaanuar 2025 vahetatud: Mootoriõli ( Castrol 5w30LL ) Käigukasti õli koos filtriga Kõik filtrid ( õli, õhk, salong, kütus ) Esimesed pidurikettad Esituledes pirnid ( nii rõngastes, kui lähi/kaugtuled ) -Mai 2025 vahetatud: Pihustid ( Piezo ), uued, mitte taastatud ( Bosch ) Turbo, uus, mitte taastatud ( Evoron ) Sisselaskekollektor Klapikambri kaas Eelsüüteküünlad Eelsüüteküünalde relee EGR jahuti Õlitaseme andur Erinevaid vaakumvoolikuid Erinevaid tihendeid Kõrgsurvepumba rõhuregulaator Erinevaid õhuvõtu torud Salongi ventilaator koos takistiga Mootoriõli koos filtriga ( Castrol 5w30LL ) Paar parkimisandurit Ühtlasi kontrollitud ka visuaalselt mootori keti seisukorda, kett ilusti pingul ning näeb hea välja - Juuli 2025 vahetatud : Tagumised piduriklotsid ja kettad Kogu tagapidurites olev käsipiduri süsteem Kindlasti on selle aja jooksul veel erinevat pudi-padi vahetatud, mis jooksvalt tegemist on vajanud, aga hetkel kohe ei meenu. Sel aastal tehtud kaks korda ka püsivahatamine koos põhjaliku pigi- ning rauapesuga ja salongis korralik nahahooldus. Korra kevadel, korra nüüd Novembris enne seismajäämist. See nädal panen alla ka talverehvid, praktiliselt tutikad, paar kuud sõitnud lamellid. Suvekad, korralikud Michelinid annan kaasa. Kuid siiski peab kõige selle hea ja ilusa taustal arvestama, et tegemist on alla 5000€ maksva ning omajagu aastaid ning kilomeetreid näinud autoga. Ei ole tegemist uue, ega uueväärsega. Leiab kasutus- ja kulumisjälgi, stangedel värvidefekte. Hinna osas on lugu selline, et meie mõlema aeg on väärtuslik ning kuulutuses märgitud soodushind ongi soodushind. Hinnapakkumiste tegemise peale pole mõtet aega kulutada. Selle hinna eest on siin autot küll ja veelgi. Alla antud hinna müügihuvi puudub, kui selle hinnaga ära ei lähe, siis jääb lihtsalt esialgu varuaotuna alles, laste juhilubade saamist ootama. Vahetust pole samuti mõtet pakkuda. Uus auto ning ka kõik muu eluksvajalik on hetkel olemas.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Telli väljavõte -20%Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu