Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud! NB! Tulemus on arvutatud 1. jaanuari seisuga!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Müügiks mu hobikas, millest lihtsalt isutäis ja plaan uuema poole vaadata. 3a minu käes olnud selle ajaga autol väga palju tehtud ja ehitatud iseendale! Hetkel auto soojas talvekorteris! Küljekarbid/põhi keevitatud (kere on kõva) Kere värvitud 2a tagasi (vajaks siit sealt kohendamist) Vahetatud ketikomplekt koos mootori ülemise otsaga Teostatud käigukasti hooldus Ehitatud esi ja tagasild täies ulatuses (see aasta) Alla pandud coilid Heli parandatud Rool suvel värskelt nahatatud Paigaldatud M stanged, astmelauad Solar klaas ette paigaldatud Paigaldatud suve taastatud uus turbo Jpm tehtud, täpsemat infot annan reaalsele ostjale Hetkel vead Rooli kardaan koliseb Esimesed tugilaagrid nagisevad Mingi pihusti on ära (soe käivitus pikem) Kesklukk lõpetas koostöö Ning esituled on pigem kehvad ees (teised korralikud tuled sai maha müüdud kuna oli plaan talvel uued tuled ehitada) Eks leiab veel tegemist kindlalt siiski auto 25a vana Uut autot pole mõtet otsima tulla! Vahetus pakkumised huvi ei paku! Reg tasu hinna sees! Tule kohale ja vaata oma silmaga üle
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt