Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud! NB! Tulemus on arvutatud 1. jaanuari seisuga!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Kere poolest hea isend. REG TASU ON MAKSTUD 2021 aastal Eestisse toodud ja siin registreeritud. Läbisõit 199 000 on tõene. Tehnilise poolepealt tegu normaalse eksemplariga. Eestisse tuli siis vahetati ketipingutite vea tõttu nii ketid kui ka pingutid. Hiljuti teostatud esisilla remont ja sillastend. Must nahksisu korralik ees ja taga istmesoojendused ja ees ventileeritud ja massaaziga istmed. Katuseluuk. Ustel ja pagasnikul soft close mis töötab ilusti. Tehase helisüsteem subwoofriga (bose)Edasi veab seda S-klassi nelja liitrine topeltturbodega v8 diisel, mis aretab 184kw. Arvestades mootori suurust on tegu üllatavalt ökonoomse masinaga. Keskmine 8-9 kanti. Maanteel madalam. Helista ja küsi lisa. Või tule vaata oma silmaga üle. Vahetuseks võib pakkuda mida iganes.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Telli väljavõte -20%Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu