Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud! NB! Tulemus on arvutatud 1. jaanuari seisuga!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Igapäeva auto, sõidab vägagi mõnusalt. Turbiin ei laineta, käigud ei jõnksu, veermik vaikne. 2010 aastal Eestisse toodud saksast, ning kõik ajalugu olemas koos remonttöödega (piltidel näha) Kõik lisad mis autol peal on ka töötavad, parkandurid,vihmasensorid,istmesoojad jne. Ainsaks veaks autol, on esistange mis jäi kährikule ette, kuid annan kaasa tavalise lci esistange koos sinna kõige kuuluvaga (vajadusel panen ise ette). Tooks mõned lisad välja: Individual audio- tippude tipp Panoraam 2x istmesoojad Navigation system Professional- tippude tipp Hands free Softclose tagaluuk Hind pole kivisse raiutud! REGTASU MAKSTUD! Lisaküsimuste korral julgelt helista, ning tule vaata oma silmaga masin üle!
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Telli väljavõte -20%Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu