Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Auto heas korras,omab hooldus ajalugu arvetega tehtud tõõde kohta.Autol topelt puldid,topelt rehvid suvi-talv,suure värvilise ekraaniga navi-kompuuter,vahetatud rihmad-rullikud,käigukasti õlivahetus kõige sinna juurde kuuluvaga+adapteerimine,uus AGM aku koos autole õpetamisega,4xvedrud+esiamordid,padjad,tolmukaitsmed jne tehtud jooksvalt palju asju,mille kohta arved olemas .Väga ökonoomne,samas väga erksa astumisega auto,mis on naisterahva kasutuses ja saanud kõik hooldused korrektselt iga 10 000km.ls.järel ja jooksvad kuluosad vahetatud koheselt vastavalt vajadusele,hoolduste ja auto rem.pealt kokku pole hoitud,pigem ennetatud.Auto küllaltki ruumikas,mahukas ja tagaistmel ka jalaruumi piisavalt. Korralik Audi A4 B8 mis hästi hoitud ja igati sile pil,ainult kalla ja talla ,koheselt midag tegema ega rem.ei pea,igati seda hinda väärt!Täpsem info tel.teel,kirjadele ei saa igakord koheselt vastata.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt