Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud! NB! Tulemus on arvutatud 1. jaanuari seisuga!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
- autole lähevad alla talverehvid teistel velgedel (hõbedased veljed, nähtavad viimasel pildil). Musti velgi ja suverehve kaasa ei tule - auto on igapäevases kasutuses, läbisõit on muutuv - autol on ca 4000€ euro väärtuses arveid - esineb veidi roostet (kõige hullem koht on pagasiluugil, nähtav ka pildil) - chipitud (düno paberid olemas) - kett vahetatud 08.2023 (ca 245 000km pealt) - autol esineb vigu (mis ei ole sõitmist takistanud) - just tehtud õlivahetus Suurimad vead: - esiklaasis mõra (kunde pool klaasi allservas, nähtav ka pildilt) - pagasiluugi ülemine klaas töötab probleemideta, suur luuk tuleb lahti nipiga ja puldist hetkel avada ei saa) - parempoolne tagurdustuli ei tööta - aeg-ajalt läheb auto natukene kehvasti tööle Soovi korral saab läbi käia oma valitud remonditöökojast, et saada täpsem ülevaade autost. Tingimine toimub auto kõrval.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt