Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud! NB! Tulemus on arvutatud 1. jaanuari seisuga!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Müüa heaperemehelikult hoitud ja ökonoomne auto Müüa korralikult hooldatud ning tehniliselt heas seisukorras auto. Kõik, mis vaja, on õigeaegselt tehtud ja vahetatud – autot on hoitud heaperemehelikult. Mootoriõli on vahetatud regulaarselt iga 10–14 tuhande kilomeetri järel. Ei leki midagi, kõik varasemad lekked on kõrvaldatud. Tüüpviga – õlijahuti – on vahetatud. Kaks aastat tagasi on vahetatud kõik esi- ja tagaamordid ning vedrud, seega veermik on väga heas korras. Originaalxenonite asemel on paigaldatud LED-pirnid, mis tagavad parema nähtavuse märjal asfaldil. Auto on ökonoomne, töökindel ja mugav sõita – sobib suurepäraselt nii igapäevaseks kasutuseks kui ka pikemateks sõitudeks. 📦 Lisainfo: • Kõik hooldused tehtud regulaarselt ja õigeaegselt • Tehniliselt ja visuaalselt heas seisukorras • Väga ökonoomne mootor • Kaasa tulevad suverehvid ühel veljekomplektil • Talverehvid (Michelin naastud) teisel veljekomplektil • 2 aastat tagasi vahetatud kõik amordid ja vedrud (ees ja taga)
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt