Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud! NB! Tulemus on arvutatud 1. jaanuari seisuga!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Auto on hästi hoitud ja heas korras. Hooldatud korrapäraselt. Nimekiri tehtud töödest: 01.24 vahetatud välistemp. andur, eelsüüte küünlad 08.24 vahetatud termostaat, esimesed stab. liigendid, vasak veovõll 09.24 vasak esimene rattalaager, käigukasti õli vahetus 12.24 tagumise silla õõtsa kerepuks, eesmiste amortide tugipadi + laager, paisupaak 01.25 õhukulumõõtja, tagumised amordid, eesmised pidurikettad, eesmised piduriklotsid, tagumised piduriklotsid, tagumine vasak pidurisupport 03.25 mootori lisasoojenduse kütusepump 04.25 eesmised õõtshoovad, eesmised amordid, tugilaager, pihustite vahetus 05.25 esiklaasi pesuri pumba vahetus, eesmine vasak support, tagumine parem support 06.25 kojameeste hoovastiku vahetus, roolivõimu pumba vahetus, generaatori rihmaratta vahetus 07.25 parem tagumine välimine parkimisanduri vahetus, uued suvrerehvid 08.25 hammasrihma ja generaatoririhma vahetus koos kõige sinna juurde kuuluvaga, hooldus (filtrid ja õlid). Kindlasti midagi veel, mis kohe ei meenu. Kogu esisild uus, vahetamist ei ole vajanud ainult roolilatt Hooldused tehtud iga 10000km tagant Ülevaatuse läbis puhtalt EGR ja DPF on üleeelmise omaniku poolt väljakirjutatud. Paberite järgi tehtud ka kunagi mingisugune chip. Autoga saab kaasa 17 tollised valuveljed koos ühe hooaja sõitnud naastrehvidega. Praegustest vigadest oskan välja tuua, et õlijala tihend lekib õli, mootor lihtsalt märg, pole pidanud kordagi õli juurde valama. Kere pigem hea, läbivat kuskil pole, tõstekohad oma kohtadel. Kereplekkidel samuti läbivat pole, koobaste nurgad pindmise roostega. (piltidel näha) Auto on igapäevases kasutuses, läbisõit muutuv. Küsi julgelt lisainfot. Vahetusel pakub huvi 3.0 diisel BMW, kuid vaatan üle kõik pakkumised. Juurde maksmise võimalus
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt