Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Üks õiget värvi Subaru Impreza vagun. Müügi põhjus lihtne, lahkun Eestist ning ei tahaks, et see auto seisma jääb. Mind teeninud ca 5a ja jõuab veel sama palju ja rohkemgi, kui temaga sõita. Head: - Auto hooldust saanud ühes kohas, seega ajalugu võimalik kontrollida, mis tehtud jne. - Talvel ideaalne auto, kui vaja ka linnast väljas käia - Püsikiirusehoidja Vead: - Kere, eriti taga koopa ääred ja tiivad. Vasakul pool läbiv auk tiivas, koopas olev auk sai ise ära lapitud eelmine suvi. - Esi pamper, talvel natuke liiga palju sahka mänginud Saan juurde pakkuda ka 17'' valgeid velgi koos suverehvidega (viimasel pildil näha) praegu all 16'' ja viisakad naelad
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt