Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud! NB! Tulemus on arvutatud 1. jaanuari seisuga!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Müüa siis selline isend. Tegemist ei ole uue autoga ning iluvigu leiab siit sealt. On mõned pindmised rooste kohad ,kuid läbiv rooste puudub. Hetkel põleb ka airbagi tuli,kuid ei ole viitsinud selle probleemiga tegeleda. Auto on igapäevases kasutuses töö autona ning toimetab hästi. Läbisõit on ca 350k. Eelmise aasta lõpus vahetatud käigukasti õli ning kõik rihmad. Samuti sai uued kettad ja klotsid. Lisaks läks eelmine aasta süütelukk katki ning nüüd on paigaldatud süsteem mis lubab käima panna nii äpist kui start stop nupust. Müün kuna plaanin osta bussi.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt