Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud! NB! Tulemus on arvutatud 1. jaanuari seisuga!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Müüa turu üks ökonoomseim BMW, keskmine kütusekulu on 4,5L/100km, autol on 6ne manuaal käigukast ning on paigaldatud valge sport nahksisu. Olen auto 4 omanik ja seda on hoitud heaperemehelikult. Hooldused alati tehtud õigeaegselt ning ~2000km tagasi pandud uued taguamordid ja ca 7000km tagasi vahetatud mõlemad esikondid ja eesmine parempoolne õõtsahoob. Vigadeks on auto tagumine pagasniku luuk, mis vahepeal avaneb ise kui auto võtmest lahti teha samuti ka iluvead, milleks on peamiselt erinevad kriimustused ja täkked, väljaarvatud esistange mis on kunagi näinud äärekivi ja all paremast servast katki läinud ja pragu tekkinud. 15a vana auto kohta leidub ka mõni roostealge. Ls on 366187km ja muutub igapäevaselt. Soovi korral saab kaasa: Praktiliselt uued 1 hooaja sõitnud R17 talverehvid. Orginaal kroom esineerud. Valged esi ja tagu polstrid. Orginaal riidest istmed (soovi korral saab ka paigaldada). Julgelt võib teha vahetuse ning hinnapakkumisi, kuid müügiga kiiret pole. NB! Vene keelt ei räägi.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt