Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud! NB! Tulemus on arvutatud 1. jaanuari seisuga!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Korralik 200kw 535d. Automaat, Bixenon Active esituled (kurvituled jne), full Comfort Kastanipruun sisu. Panoraamkatus, valgustuspakett, Active steering, Hi-Fi Heli koos bluetoothiga, Originaal tehase m-pakett stanged, parkimisandurid, soojenduse ja isetumenevad tahavaatepeeglid. ISOFIX taga Täielikult roostevaba Aastamaks 50€!!! Madaldatud H&R vedrude peal ja taga õhkvedrustus madalaks lastud. Originaal BMW veljed, erilaiad 9.5 ja 10.5 tolli koos flantsidega. Sõidab väga mõnusalt, rattad täidavad kenasti koopad ära, kuid ei käi vastu koopaid. Hiljuti tehtud tööd: Kuu aega vanad suverehvid Tagasillas pea kõik puksid uued ja just tehtud korralik stend. Käsipiduri süsteem uus Uus rihmaratas (Corteco) koos rullikute ja rihmadega. Genekale paigaldatud siduriga rullik, et uut rihmaratast säästa. Uued eelsüüteküünlad ja digiledi poolt taastatud plokk. Uus aku 105ah Uus kojameestehoovastik, mootor jne. Mootoris vahetatud kõik vaakum voolikud ja likvideeritud kõik lekked, mootor ei leki midagi. DPF, EGR ja swirl flaps eemaldatud. Sumps tühjaks tehtud. Üv probleeme pole. Ei tahma. Vead: Panoraamkatus ei tööta Tagaluugijuhtmestik läbi (võtme ja raadio levi on halb) Airbag tuli põleb, istme padja anduri probleem arvatavasti. Tüüpiline, üks hommik lampi hakkas põlema. Vahetevahel viskab Active steeringu tuld ja koodi "calibration not initiated", kui rooliga kalibreering teha siis mingi aeg töötab. Vbl piisab arvutiga kalibreerimisest lihtsalt. Auto pole uus, kuid aus kaaslane ja väikse vaevaga saab ta pea perfektseks. Itaalia ajalooga auto, mina olen kolmas omanik. Auto asub hetkel Luxemburgis, Jaanipäevaks sõidan Eestisse ja nädala jooksul tahan autost lahti saada, seega ära kõhkle pakkumist teha. Auto on Eesti registris.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Telli väljavõte -20%Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu