Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
eas korras R-klass. Kere ilus ja ei roosteta. Tehniliselt mitmed suured tööd viimastel aastatel tehtud - mootorikett vahetatud (keti ostuarve on olemas), igasugused lekked kõrvaldatud, veermik üle käidud jne. Salong samuti terve, puhas ja hästi hoitud. All on korralikud lamellid. Külge jääb ledbar ehk lisakaugtuli. Viimane õlivahetus oli 1500km tagasi. Tegu on väga ruumika salongiga masinaga. Kõik istmed on võimalik siledaks kokku klappida ning tekitada ülisuur kaubaruum / magala. Autot müüb AUTORINGLUS.EE. Meie tegemiste kohta saab lugeda lisa koduleheküljelt või vaadata Youtube kanalit "Autoringlus". Kõik autod on saanud pika proovisõidu, on Eestis arvel, kehtiva ülevaatuse ja kindlustusega. Kohapeal autodega tutvuda ja tehingut teha saab Tartu linnas.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt