Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud! NB! Tulemus on arvutatud 1. jaanuari seisuga!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Pakkuda mõnda aega müügiks E46, ostsin veebruaris emotsiooniostuna, kuid üsna pea sai selgeks, et 5 autoga ei ole midagi peale hakata. Kuna olen ka autot omanud 2023 aastal, siis ajalugu/suuremad remonditööd suuresti teada. Pardakas vedeleb hunnik arveid ka. Veebruar kuni tänaseni minu käes tehtud- Keretööd, tagatiivad tehtud, uste "põskedelt" rooste eemaldatud ja üleüldiselt roostega tegeletud. Tagumine kunde uks vahetatud roostevaba vastu. Esikõlarid+tweeterid vahetatud hertzide vastu. Elementaarne hooldus, mõned jahutuslõdvikud jms. Esituled korda tehtud, bi-xenon funktsioon uuesti toimima pandud, bt makk lisatud jpm, huvilisele veel palju infot anda. Auto töötab ja sõidab pea igapäevaselt ning seda siiani probleemideta. Eelmise omaniku poolt paigaldatud "neegripütt", tänu sellele hääled mahedad. Vigadest oskan kohe paugust välja tuua- Järsemal sõidul käiguvahetusel kolks, ilmselt diffri puks. Sumpsi kuumaplekk pläristab kohapeal töötava mootoriga vahepeal, ilmselt veidi lahti. Tagaluuk ilgelt härib, kõige suurem roostekoht selle auto juures, kuid kuna ise pole korralikku uut leidnud on see veel selline. Ideaalis vahetaks ka style 66 velgedel olevad rehvid välja, kuna need on vanad, kuid iseenesest mustri poolest uueväärsed. Kuna auto on vana, võib mulle teadmata vigu veel olla, kuid suurespildis võrreldes teistega sellistega tundub hea! Sillad ei kolise, mootor käivitub alati paugust ja töötab ilusti. Kuna rääkida ilmselt palju, on seda parem kohapeal teha, huvilisele leian ka karpide olukorrast pilte (minu hinnangul head, tõstnud olen alati tungiga ilma probleemideta) ning muud huvitavat materjali. Vahetust ei soovi, kui just kellegil veider soov BMW F3X vastu vahetada pole + minu komp kuni 12k, või kombodiilina see 46 + sinine pre fl sama mootoriga, kuid automaat ning kodukootud mpakiga ja mingi komp.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt