Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Masinal tehtud jooksvalt kuluosade vahetusi. Tagasild sai täiesti korralik alla pandud ja töö käidus läksid vahetusse ka õõtsad/šarniirid, mis vahetust vajasid ning ka osad piduritorud. Pidurid toimivad ilusti. Õlivahetus ca 10k km tagasi teostatud koos küünalde vahetustega. Osad mootori ülaosa tihendid ka vahetatud. Mootor ergas, ei leki. Istmesoojendused toimivad. Taga väike luuk ka toimib ning samuti ka tagakojamees. Läbisõit ajas muutuv kuna vahepeal vaja autot kasutada. Eks autol ole ka mõningad vead. Teadaolevalt on tagurdustule pirn läbi, ühe ingli pirn, raadio ekraan läheb soojast peast mitte loetavaks, aga toimib, lambda andur peale katalüsaatorit(sellest ka mootorituli põleb), mõned iluvead. Eks jooksvalt üritan vigadega ka tegeleda, vähemalt nende pirnidega.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Telli väljavõte -20%Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu