Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud! NB! Tulemus on arvutatud 1. jaanuari seisuga!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Hooldatud ja hoitud auto. Auto läbinud hoolduse mootori ja käigukasti 4.06.2025. Äsja läbinud ÜV puhtalt! Ilma probleemse õhkvedrustuseta. Mootor lekkevaba/ei suitse ja käigukast toimib sujuvalt. All head lamellid. Aasta maks on 140 eurot. Müüja maksab registreerimistasu. Kaasa suverehvid! Kahed võtmed! Helista ja küsi lisa! Ostjal võimalik kontrollida. Naeruväärseid pakkumisi mitte teha! Vahetust ei soovi!!!
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Telli väljavõte -20%Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu