Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud! NB! Tulemus on arvutatud 1. jaanuari seisuga!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Müüa heas korras 2009.a Jaguar XF S, 3.0 diisel, 202kw (~250 kw). Läbisõitu 226 000 km. Autol on 30 mm madaldus, Eibachi vedrud, 4x flantsid, piludega perfo kettad ning muidu palju lisasi. Ökonoomne - linnas 8l/100km, maanteel 5l/100km. Eelnevalt- Saksamaal 170 000 pealt saanud uued turbod, maksumusega 4400€. Eestis saanud regulaarselt hoolduseid (õli ja filtrid) iga 10 000 tagant (viimati vahetatud 226 201), ise kasutanud Shelli õli ja Manni filtreid, vahetatud hammasrihm, rullikud ning veepump 206 000 peal, 207 700 saanud uue mapi anduri, hiljuti paigaldatud uus soojendusega esiklaas ning kojamehed 225 200 peal maksumusega 830.9€, 226 000 peal vahetatud jahutusvedeliku flants, mis tehti ülevaatusel katki, maksumuseks 486€ koos tööga (JLR Teenindus). Lisaks vahetati ka jahutusventilaator. Hetkel kehtiv ülevaatus kuni juuni lõpuni. Müügi põhjus - teine huvipakkuv auto on silmapiiril ja sooviks midagi muud proovida. Küsi lisa.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt