Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud! NB! Tulemus on arvutatud 1. jaanuari seisuga!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Mootor ja käigukast töötavad ilusti. Hea varustusega ja sees kõik süsteemid ka toimivad. Hiljuti vahetatud tagasilla puksid, taga reguleeritavad vardad ja õli koos õli-õhu-salongifiltriga. Registreerimistasu on makstud. Vead- eks see kere kõige kenam pole. Esineb täkkeid natuke pealset roostet ja väikeseid kriipse kraapse ( piltidel pole kõike näha ). Sõiduaeg rooli lahti lastes hakkab auto ise ühele poolele keerama, aga mitte koguaeg. Kui käsi peal pole midagi ja sõidab otse. 2 korda käidi sillastendil ja tehti ka rataste tasakaalustamine, aga see ei aidanud ehk asi pole selles. Täpsemalt ja lisa saan huvi korral juurde rääkida. Kaasa tuleb ka teine paar velgi naeltel. Endal soov järgmiseks soetada Volvo v70 gen2 (diisel), nii et võib ka vahetust pakkuda (odavam Volvo + teie kompensatsioon) ehk saab diilile. Läbisõit kuni 300t km. Vaatan üle ka samu aastaid s60. Olge julged tegema oma pakkumisi ja hinnast saab ka natuke rääkida.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt