Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud! NB! Tulemus on arvutatud 1. jaanuari seisuga!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Müüa 2013 aasta BMW 530d xDrive LCI. Auto sai soetatud aasta tagasi, mina olen kolmas omanik (kõik omanikuvahetused Eestis olid peresisesed ning vanad tehnilised passid on ka alles). Auto ostsin labisoiduga 230 000km. Tänaseks on läbisõit 286 000km. Läbisõit kontrollitav, kõik hooldused läbisõidust 0km kuniks tänaseni on kirjas. Õli vahetus autol tehtud iga 10-12k tagant. Jaanuaris vahetatud ketid ja saaled, mõned puksid veermikus, esikardaan ja tagumise kardaani muhvid ning tugilaager. On olemas ka hunnik pilte ja arveid tehtud töödest. Vahetatud ka tagumised amordid, tugilaagrid, diffri puksid, piduriklotsid ja stabilisaatori varred. Kuu tagasi pandud ette uus Saint-Gobaini esiklaas. Paigaldatud ka CarPlay/AndroidAuto moodul, et saaks mugavalt Waze ja Spotify kasutada suurel ekraanil. Võib olla mõned asjad ei tule meelde. On olemas hoolduste väljavõtte BMW Airist ja CarVerticali aruanne. Puhtalt läbitud ja pikk ulevaatus (05.2026) Auto on väga lisaderohke: Tehase M-pakett HUD ACC Digispidokas Panoraamkatus Harman Kardon Logic 7 heli Lane assist Automaatpidurdus Adaptiivsed “väjalõikavad” kaugtuled Pimenurga assistent Tahavaatekaamera Liiklusmärkide tuvastus Teisaldatav Westfalia haagisekonks Ja kindlasti veel palju asju. Koik lisad mis küljes toimivad. Aasta jooksul ja 60 000km jooksul mis ma selle autoga olen sõitnud, ei ole see mulle probleeme ja peavalu tekitanud. Hind 16 500€ - sellises seisukorras F11 nagu minul, on Eestis raske leida. Tule ja veendu selles ise. Kuigi peab arvestama, et auto on juba 12 aastat vana, ja sõitnud peaaegu 300 000km, uut autot ei ole mõtet otsima tulla. Kui oskad tingida, siis võid auto juures proovida. Registreerimistasu (775€) on hinnasees. P.S autost on olemas hunnik pilte ostu päevast saati kuni tänaseni. P.S.S Olen avatud ka vahetuspakumistele, kõige rohkem huvi pakuvad alates 3.0 diisel BMWd. (E60, E92, F30, F31, F32, miks mitte ka X5.)
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt