Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
HR madaldusvedrud + 16`` Valuveljed (ühel pildil näha stock vs müüdav masin) Lisatud Diesel heater/soojapuhur Pardakaamera ees + taga Ühe Laadimisega saab sõita 70-80 km (oleneb palju sõidu stiilist) Uus 12V käivitusaku, Tehtud hooldus, salongi filter, reduktori õli jne. Teostatud just tehase tagasi kutsungi peale elektri piduri vaakumvõimendi vahetus (esinduses) Kaas orginaal velgedega talve rehvid. Autoga on kaasas Type 1 kodulaadija 10A Kaugjuhtimispult millega saab soojendada või jahutada salongi. Tasuta parkimise luba Tallinna Kesklinna tsoonis Tohib sõita bussi rajal, vältida ummikuid. Ideaalne linna auto! Selle sama autoga tegi drifti debüüdi legendaarne Peeter Võsa, ühtlasi ka esimene elektriauto eestis mis osalenud ametikuldel võistlustel. (ajalooline hetk) Masin on ka veel tele ekraanidel säranud :)
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Telli väljavõte