Javascript is required

SEAT Ibiza 2.0 131kW

8490 €
6490 €
Hinnale ei lisandu käibemaksu
Vahetuse võimalus
Tüüp
Sõiduauto
Keretüüp
Luukpära
Käigukast
Manuaal
Kütus
Bensiin
Läbisõit
249 000 km
Mootor
131 kW
Vedav sild
Esivedu
Aasta

Üldandmed

  • Tüüp:
    Sõiduauto
  • Keretüüp:
    Luukpära
  • Aasta:
  • Läbisõit
    249 000 km
  • Käigukast
    Manuaal
  • Vedav sild
    Esivedu
  • Reg. number:
  • VIN kood:
  • Esmane reg.:
  • Ülevaatus:
  • Hooldusajalugu:
    Jah
  • Tehasegarantii:
    Ei
  • Toodud riigist:
  • Arvel riigis:
    Eesti
Summa: 6490 €
Laenuperiood: 72 kuud
Al. 127,46 € / kuu

Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.

Tehnilised andmed

Mootor

  • Mootori maht:
    2 l
  • Võimsus:
    131 kw
  • Mootori maht:
    1985 cm³

Kütus

  • Kütuse liik:
    Bensiin

Aastamaks

50 €

Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanuse­kordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud! NB! Tulemus on arvutatud 1. jaanuari seisuga!

Registreerimistasu

390,75 €

Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.

Kirjeldus

Kiire ja kerge poolpuuriga auto, millega saab võistelda rahvarallis ja -sprindis 2WD-SE ja J18 klassis. Loomulikult sobib ka paljudele teistele autospordialadele, kus kubatuuriks on lubatud kuni 2000. Auto tulemused siiani: 2020 1. koht rahvaralli EKV (VE-klass) 2024 1. koht rahvasprindi EKV (SE-klass) 2024 3. koht rahvaralli EKV (SE-klass) Rahvaspordi tehniline kaart olemas, kehtivaid märkusi ei ole. Olemas ka eraldi müramõõtmise protokoll (89db). Mootor - ABF 2,0. Düno 131kw/198nm mootorist (graafik olemas, 2024 suvi). Surved mõõdetud - kõik silindrid ühtlaselt 14bar. Õli ega tosoolikulu ei ole. Ei tossa ei külmalt ega kuumalt. Plokikaas 2022a hooaja lõpus taastatud (H. Puhmas) - uued klapid, vedrud ja kõik muu juurdekuuluv. Hammasrihm vahetatud ~240+ pealt, õli regulaarselt iga hooaeg mitu korda (Liqui Moly). Käigukast ja ülekanne - 02A, peaülekanne 4,84. Käigud reas 3,3 / 1,94 / 1,52 / 1,19 / 0,97. Käigukasti rebuild ja vahetus 06/2025. Uued laagrid, simmerid ja õli. TR Motoring shifter koos TR Motoring trossidega (uue komplekti hind 1100€). 2024 on paigaldatud uus torsen-tüüpi diferentsiaalilukk (Blackline, uue hind 800€). 09/2025 paigaldatud uued ja oluliselt tugevamad Spidani poolteljeotsad (Audi TT) . Siduriks on 4 labaga Sachsi mingi uhkem sidur, mille mudelit ma ei mäleta, kuid on vahetatud 2024 suvel ning kestab sihtotstarbelist kasutamist. Kergem hooratas. Väljalase - vabam kui tehasest, kuid vastab müranormidele (89db, olemas mõõtetõend). Vedrustus ja veermik - Ees peaaegu uued Bilstein B6-d (Kittelä vahetatud sisudega). Taga ka Bilstein B6 (Kittelä vahetatud sisudega). Tugevdused õõtsadel, sillatalal ja mootorikinnitustel. 09/2024 paigaldatud ka strutbar ette. Audi TT õõtsapuksid. Pidurid - Ferodo DS2500 klotsid ees, TRW taga. Kõik klotsid ja esimesed kettad vahetatud 04/2025. Kere - kõik liigne mis lubatud on eemaldatud, auto tühimass passis on küll 1109kg, kuid sprindi stardikaal ilma juhita on 921kg (kaalutud 2024, ~veerand paaki kütust, ilma varurattata). Autos on poolpuur, mis on ka passis registreeritud. Auto on mõõtmetelt üks väiksemaid stardis olevaid autosid. Mootori all on tugev alumiiniumist karterikatse. Põhi ja karbid on plastikuga kaetud, koobastel nõuetekohased porikummid. Kere on värvitud 2020a (seest ja väljast). Salong - Sabelt rool, nupust käivitus, nõuetele vastav poolpuur (passis registreeritud), kaardilugeja lamp, tasku ja jalatugi, Golf GTI sportlikud ja üsna kerged istmed, custom kinnitused tungile ja rattaristile ja muule, käiguvahetuse signaaltuli jne. Auto on ehitatud rahvaralli ja -sprindi sõitmiseks ning on selleks väga mugav ja käepärane. Muu: 1kg kaaluv racing aku (Li). Paigaldus teostatud selliselt, et saab vajadusel mõne minutiga panna suurema aku asemele. Ise olen kasutanud sprintidel kerget akut ja rallidel tavalist. Auto hind 6490€ Hinnaga 7490€ saab kaasa ka järgneva: Amordid: Rallysystems esimesed kruusaamordid (ostetud 2024 teises pooles hinnaga 2100€) Hinnaga 8490€ saab lisaks kaasa: Rehvid ja veljed: 4x 15" originaal valuveljed + 4x Extreme VRC supersoft slikid + 1 Extreme varurehv 4x 14” valuveljed + 4x Zestino soft kruusarehvid (sõitnud pool rahvarallit ja ühe sprindi, ehk sisuliselt uued) 4 x 15” originaal valuveljed rehvideta Varuosad: - 4.25 peaülekanne (VAG originaal, kiiremale rajale) - 1 komplektne käigukast koos terve korpuse ja erinevate käiguhammakatega (soovi korral saab kombineerida teistsuguse käigurea) - 2,0 komplektne mootori alumine osa - plokk, väntvõll, kolvid-kepsud, karter - Uued stock esiamordid, mitu jooksu erinevaid vedrusid (näiteks talveks pehmed vedrud nii ette kui taha) - Stock sidur ja hooratas Lisatuled: -Suur keskmine ledbar + 2 äärmist (suunatuna veidi külgedele), koos kinnituste ja valmis ühendustega (paigaldus võtab paar minutit). Autot müüb eraisik. Mandri piires soovi korral transport kodu ukseni 100€ eest. Eelistan müüa koos Rallysystemsi amortide ja kõigi varuosadega.

Kontrolli auto ajalugu!

Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:

  • Avariid
  • Läbisõidu ajalugu
  • Ülevaatused
  • Kahjustused
  • Pildid
  • Tagasikutsumised
  • Omanikuvahetused
  • Registreeritud vargused

Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu

SEAT Ibiza 2.0 131kW

8490 €
6490 €
Hinnale ei lisandu käibemaksu
Vahetuse võimalus
Tartu, Eesti
Telefon: +37256222992
Müüja: Autoringlus OÜ
Tartu, Eesti