Javascript is required

SEAT Ibiza 2.0 131kW

8490 €
6490 €
Hinnale ei lisandu käibemaksu
Tüüp
Sõiduauto
Keretüüp
Luukpära
Käigukast
Manuaal
Kütus
Bensiin
Läbisõit
249 000 km
Mootor
131 kW
Vedav sild
Esivedu
Aasta

Üldandmed

  • Tüüp:
    Sõiduauto
  • Keretüüp:
    Luukpära
  • Aasta:
  • Läbisõit
    249 000 km
  • Käigukast
    Manuaal
  • Vedav sild
    Esivedu
  • Reg. number:
  • VIN kood:
  • Esmane reg.:
  • Ülevaatus:
  • Hooldusajalugu:
    Jah
  • Tehasegarantii:
    Ei
  • Toodud riigist:
    EE
  • Arvel riigis:
    Eesti
Summa: 6490 €
Laenuperiood: 72 kuud
Al. 131,28 € / kuu

Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.

Tehnilised andmed

Mootor

  • Mootori maht:
    2 l
  • Võimsus:
    131 kw
  • Mootori maht:
    1985 cm³

Kütus

  • Kütuse liik:
    Bensiin

Aastamaks

50 €

Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanuse­kordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!

Registreerimistasu

390,75 €

Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.

Kirjeldus

Kiire ja kerge auto, millega saab võistelda nii rahvarallis ja -sprindis nii 2WD-SE kui ka J18 klassis. Auto tulemused siiani: 2020 1. koht rahvaralli EKV (VE-klass) 2024 1. koht rahvasprindi EKV (SE-klass) 2024 3. koht rahvaralli EKV (SE-klass) Rahvaspordi tehniline kaart olemas, kehtivaid märkusi ei ole. Olemas ka eraldi müramõõtmise protokoll (89db). Mootor - ABF 2,0. Düno 131kw/198nm mootorist (graafik olemas, 2024 suvi). Surved mõõdetud - kõik silindrid ühtlaselt 14bar. Õli ega tosoolikulu ei ole. Ei tossa ei külmalt ega kuumalt. Plokikaas 2022a hooaja lõpus taastatud (H. Puhmas) - uued klapid, vedrud ja kõik muu juurdekuuluv. Hammasrihm vahetatud 240+ pealt, õli regulaarselt iga hooaeg mitu korda (Liqui Moly). Käigukast ja ülekanne - 02A, peaülekanne 4,25. Käigud umbes 3,7 / 2,11 / 1,46 / 1,08 / 0,8. Ehk on kombineeritud erinevate 02A kastide parimad käigud. Käigukasti rebuild ja vahetus 07/2024. Uued laagrid, simmerid ja õli. TR Motoring shifter koos TR Motoring trossidega (uue komplekti hind 1100€). Rebuildiga samaaegselt on paigaldatud uus torsen-tüüpi diferentsiaalilukk (Blackline, uue hind 800€). 11/2024 paigaldatud mõlemad uued SKF poolteljed. Siduriks on 4 labaga Sachsi mingi uhkem sidur, mille mudelit ma ei mäleta, kuid on vahetatud 2024 suvel ning kestab sihtotstarbelist kasutamist. Kergem hooratas. Väljalase - FIA nõuetele vastav sport katalüsaator, muus osas vabam kui tehasest kuid vastab müranormidele (89db, olemas mõõtetõend). Vedrustus ja veermik - Ees uuena ostetud Rallysystems kruusavedrustus (ostuhind 2100€), reguleeritava kõrgusega. Taga Bilstein B6 (Kittelä vahetatud sisudega). Esimesed amordid on paigaldatud 09/2024 ning sõitnud vaid paar rahvarallit. Tugevdused õõtsadel, sillatalal ja mootorikinnitustel. 09/2024 paigaldatud ka strutbar ette. Audi TT õõtsapuksid. Pidurid - Ferodo DS2500 klotsid ees, TRW taga. Kõik klotsid vahetatud 04/2025. Kere - kõik liigne mis lubatud on eemaldatud, auto tühimass passis on küll 1109kg, kuid sprindi stardikaal ilma juhita on 921kg (kaalutud 2024). Auto on mõõtmetelt üks väiksemaid stardis olevaid autosid. Mootori all on tugev alumiiniumist karterikatse. Põhi ja karbid on plastikuga kaetud, koobastel nõuetekohased porikummid. Kere on värvitud 2020a (seest ja väljast). Salong - Sabelt rool, nupust käivitus, nõuetele vastav poolpuur (passis registreeritud), kaardilugeja lamp, tasku ja jalatugi, Golf GTI sportlikud ja üsna kerged istmed, custom kinnitused tungile ja rattaristile ja muule, käiguvahetuse signaaltuli jne. Auto on ehitatud rahvaralli ja -sprindi sõitmiseks ning on selleks väga mugav ja käepärane. Muu: 1kg kaaluv racing aku (Li), tava aku kaasa. Paigaldus teostatud selliselt, et akusid saab vajadusel mõne minutiga vahetada. Ise olen kasutanud sprintidel kerget akut ja rallidel tavalist. Lisatuled - suur keskmine ledbar + 2 äärmist (suunatuna veidi külgedele), koos kinnituste ja valmis ühendustega (paigaldus võtab paar minutit). Rehvid ja veljed: 4x 15" originaal valuveljed + 4x Extreme VRC supersoft slikid (sõitnud ainult ühe sprindi ning paar katset vihmaga) + 1 varurehv 4x 14” valuveljed + 4x Zestino soft kruusarehvid (sõitnud pool rahvarallit, ehk sisuliselt uued)
 4 x 15” originaal valuveljed rehvideta Autoga tuleb kaasa: -1 komplektne käigukast koos erinevate käiguhammakatega (soovi korral saab kombineerida teistsuguse käigurea) -2,0 komplektne mootori alumine osa - plokk, väntvõll, kolvid-kepsud -2x poolteljed -Stock esiamordid, mitu jooksu erinevaid vedrusid (näiteks talveks pehmed vedrud) -Stock sidur ja hooratas Tehnoülevaatus kehtib kuni 10.2025. Autot müüb eraisik. Mandri piires soovi korral transport kodu ukseni 100€ eest. Hinnad (2 astet) 8490€ - sisaldab kõike, mis kirjas 6490€ - ei sisalda: 1) loetletud rehve ja velgi, auto müüakse tänavarehvidega random velgedel 2) ei sisalda Rallysystemsi esivedrustust (asendan Bilstein B6 amortidega, mis on Soomes ümber ehitatud ning paar üritust sõitnud) 3) lisatulesid Esimene eelistus on müüa kõik korraga. Võimalus osta järelmaksuga alates 121€/kuu.

Kontrolli auto ajalugu!

Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:

  • Avariid
  • Läbisõidu ajalugu
  • Ülevaatused
  • Kahjustused
  • Pildid
  • Tagasikutsumised
  • Omanikuvahetused
  • Registreeritud vargused

Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu

SEAT Ibiza 2.0 131kW

8490 €
6490 €
Hinnale ei lisandu käibemaksu
Tartu, Eesti
Telefon: +37256222992
Müüja: Autoringlus OÜ
Tartu, Eesti