Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud! NB! Tulemus on arvutatud 1. jaanuari seisuga!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Müüa imeilus, unikaalselt väikese läbisõiduga, hea ajalooga ja super korras XC70 P2. Osta endale auto, mis on talvisteks oludeks loodud. Naudi seda autot igapäevaselt originaalkorras või pane alla mudarehvid, peale katuseraam ja avalda Kalamaja peal... oih, vabandust, muidugi looduses... muljet, või hoiusta hoopis garaažis ja säilita suvesõitudeks. See auto ei ole taandatud "tööhobuseks" vaid peetud kui elegantset pühapäeva- ja viimasel ajal lausa igapäevasõidukit ning hoitud alati väga heas korras. Kui seda autot hästi hoida, ei kaota see väärtust. Nii heas korras ja väikese läbisõiduga XC70 on praegu juba väga raske leida nii Rootsist, Saksamaalt, kui kusiganes mujalt ning Mobile.de's näeb hindu 12990€-24990€. Auto tuli Eestisse USAst 2016. aastal koos esialgsete omanikega, kellele meeldis auto nii väga, et siia kolides ei tahetud sellest loobuda. Nemad müüsid auto Info-Auto tehnikule, kes omakorda müüs auto mulle. Nii USA kui ka kohalik hooldusajalugu on hästi dokumenteeritud (mul on olemas ka USA Carfax raport). Eestis on autot hooldatud Info-Autos (2016-2023), edasi minu poolt Volrem Autos (kõrgelt hinnatud sõltumatu Volvo töökoda) ja viimasel ajal Stello Autos (neil on enamasti tõstuki peal Ferrarid, Maseratid ja Alfad, aga laiendasid oma tegevusala ka Volvodele). Auto on viimase pooleteise aasta jooksul saanud kõik vajalikud hooldus- ja remonditööd ja on enamuse ajast olnud täielikult "kalla ja talla" masin. Tehtud töödest võib välja tuua uued amordid 4tk, esimesed amordipadjad ja tugilaagrid, tagumised ülemised sillapuksid, uus väljalase alates katalüsaatorist, uued pidurisadulad ees jne. Kõik tööd, mille vajadus on kontrolltööde ja hoolduse käigus välja toodud, on senti veere korda tehtud või vahetatud! Lisaks on taastatud 2 komplekti velgi (17" Oreander suveks ja 16" Erinus talveks). Suvevelgedel on 2024. aastal ostetud Continentali rehvid, talvevelgedel on peal 2025 novembris ostetud korralikud Hankooki lamellid. Auto interjöör on väga heas seisukorras. Samuti kere. Veermik on korras ja mootori -käigukasti töös ei esine ühtegi probleemi. Detsembris 2024 sai auto põhjaliku põhjaaluse ja rattakoobaste korrosioonikaitse. Auto ei ole osalenud üheski suuremas avariis. Auto USA ajaloost on näha väikest plekimõlkimist, ühes intsidendis sai kannatada tagaluuk ja teises parempoolne tagauks ja koopaäär. Tagaluuk on tulemusena üle värvitud (2013. aastal USAs). Auto parema külje intsidendist olid paremal tagauksel ning rattakoopal olid 14 aastat mõlgid ja sealjuures roostet ei tekkinud – rootsi raud! 2025 suvel ostsin uue sileda tagaukse ja lasin värvitööd teha ühel paremal maarjamaa maalril, see külg on nüüd perfektne nagu tehasest. Aastamaks on 2025. a eest tasutud. Autole on paigaldatud täielikult silma alt peidus olev Bluetooth handsfree ja see tuleb autoga kaasa. Autos on ka Apple Carplay / Android Auto ekraan, mis on korraliku mudelikohase Brodit hoidikuga keskkonsoolile paigaldatud ja teeb auto tänapäevasemaks kui mõned temast 10a uuemad mudelid! Ekraani annan tasuta kaasa.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Telli väljavõte -20%Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu