Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Müüa väga hea hooldusajaloo ja haruldaselt väikese läbisõiduga Volvo XC70 2.5T AWD bensiin. Üks viimastest P2 platvormi peale toodetud isenditest. Auto hind peegeldab tema erilisust ja head seisukorda. Nii heas korras ja väikese läbisõiduga isendit ei ole võimalik leida ei Rootsist, Saksamaalt, ega... ilmselt mitte kuskilt mujalt. Auto on tulnud Eestisse USAst 2016. aastal koos esialgsete omanikega, kes tõid auto endaga kaasa. Nii USA kui ka kohalik hooldusajalugu on hästi dokumenteeritud (mul on olemas ka USA Carfax raport). Eestis on autot hooldatud Info-Autos ja Volrem Autos (kõrgelt hinnatud sõltumatu Volvo töökoda). Mina ostsin auto endise Info-Auto tehniku käest, kes omandas auto esialgsetelt omanikelt edasimüügi eesmärgiga. Olen autot nautinud alates 2024 maikuust ja olen jooksvalt teinud korda kõik korda tegemist vajava. Auto interjöör on sisuliselt kulumisjälgedeta ning kere väga heas seisukorras. Tehnilise poole eest on hästi hoolt kandud ja veermik on korras, mootori ja käigukasti töös ei esine ühtegi probleemi. Detsembris sai auto ka põhjaliku korrosioonikaitse. Auto ei ole osalenud üheski märkimisväärses õnnetuses. Tagaluuk on värvitud USAs 2013. aastal ja mõne paremal küljel oleva kriimuga sõidab auto juba 2011. aastast (sealjuures 0 roostega). Juhul kui müük võtab kauem aega, lasen need kohad ise professionaalselt korda teha,. See saab peegelduma ka auto hinnas. Aastamaks on 2025. a eest tasutud, registreerimistasu 594,08€ maksab ostja.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Telli väljavõte