Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Väga heas korras originaalilähedasena hoitud hobiauto. Sõida ja naudi! Vahetatud hulk kuluosasid, sh: mootoririhm, termostaat, radiaator, mootori- ja käigukastipadjad, Strongflex-i Sport seeria polüuretaanpuksid kogu veermikus, roolilatt ja -võimendi torud, vänt- ja nukvõlli asendi andurid, vaakumtorud ja solenoidid uueväärsed, tagumised pidurid vahetatud "sport" versiooni vastu - pidurikettad ROTINGER ja piduriklotsid Brembo. Uueväärsed rehvid - 205/45/R16 - Toyo Proxes CF2 eraldi valuvelgedel. Uueväärsed naastrehvid - 195/55R15 WolfTyres (korralik naelutus) eraldi valuvelgedel. Sportamortisaatorid (MTSVW010F) ja -vedrud (4tk). Lisakuagtuli M-Tech S103-WLO410 (10800lm). Mootoriploki soojendus Defa. Kerge ja võimas (väänet 320Nm/2.800rpm)=kiire. Võistlustel ei ole osalenud. VAG 1.8L 20 klapiga turbomootor on töökindel ja kergelt tuunitav.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Telli väljavõte