Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud! NB! Tulemus on arvutatud 1. jaanuari seisuga!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Heas sõidukorras viisakalt hooldatud MPS. Viimase 10k kmi jooksul tehtud: *Uus hooratas koos siduriga *Mootoriketi vahetus koos VVT ja kõikide teiste hammasratastega, kasutatud 2.5 mootori ketti *Turbo taastatud *Pihustiseibid vahetatud, sisselaske pordid ja klapipealsed puhastatud *Autotech kõrgsurvepumba sisu *Soonrihm koos veepumba, termostaadi, pinguti ja rullidega Viimase 3k kmi jooksul tehtud *Käigukastiõli *Jahutusvedelik *Vasak veovõll *Alumine mootoripadi *Roolivõimuõli *Mootoriõli Leidub erinevaid vanusest ja tolle aja Mazda kerekvaliteedist tingitud iluvigu aga mis peamine, mootor ja käigukast toimivad kaunilt. Vahetust võib pakkuda 80 - 90 ndate klassikalise mootoratta, ATV või murutraktori/raideri vastu. Autosid juurde ei soovi.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt