Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Auto on registrist ajutiselt kustutatud, tehnoülevaatus puudub. Kevadel tuleb uuesti teedele ja läbin tehnoülevaatuse. Tehtud sellel talvel: Mootoriõli Käigukastiõli Jahutusvedelik RV õli, pidurivedelik Kõik filtrid Vasak sisemine veovõlli ots Väntvõlli otsatihend, kastipoolne Siduri töösilinder Tehtud 5000km tagasi: Mootorikett vahetatud Mazda 2.5 mootori keti vastu, mistõttu sai vahetatud kõik hammasrattad, k.a VVT. 2.5 kett on teise disainiga ja vastupidavam. Veepump, soonrihm koos pinguti ja rullikutega Turbo taastatud Sidur koos kahemassilise hoorattaga (LUK) Sisselaskeklappide puhastus. Otsepritse tüüpviga, kipuvad pealt tahmama. Pihustiseibid, küünlad jms tavahooldus. Autotechi kõrgsurvepumba sisu. Originaal oli korras aga ennetavalt sai tehtud Auto on tehniliselt heas korras ja igasugusest "tuuningust" puutumata. Välisplekid on arvestades tolle aja Mazdade kvaliteeti üsna heas seisus, vasaku esitiiva nurgas mullitab, tagakoobastel värv seest maha kulunud ja kergelt roostes. Halvem on seis põhja all, aga veel püsib ja ülevaatusel probleeme ei esine. Tõsta saab igast nurgast. Vahetust ei soovi, registreerimismaksu maksan mina.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt