Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud! NB! Tulemus on arvutatud 1. jaanuari seisuga!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Kui soovid sõita rohepöörde ajastul päris autoga millel tuksub bensiini neelav süda mõnusa mootoriheli saatel jõudu maha pannes nelja ratta abil, siis on viimane aeg selline auto endale soetada. Müüa heas korras suhteliselt haruldane V8 mootoriga Volvo S80, mida Volvo tootis ainult neli aastakäiku kahele mudelile. Mootor valmistatud Yamaha tehases. Lisaks mootorihelile on autos ka väga hea Dynaudio pro seeria helisüsteem. Autol tehtud sügisel Krowni korrosioonitõrje. Tehtud hooldus gaasiseadmele möödunud sügisel. Äsja vahetatud originaalne bensiinipump. Tehtud mitmeid teisi remonttöid millest saab rääkida kui huvi suurem. Kaasa korralikud GoodYear lamellrehvid koos 17 tolliste valuvelgedega. Tänu gaasiseadmele kütusele kuluv summa võrdeline tavalise auto kütusele kuluva summaga. 40 euroga saab sõita gaasiga umbes 350km linnas. Registreerimistasu on tingitav.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Telli väljavõte -20%Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu