Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Auto on tehniliselt heas korras minu käes olles vahetatud esisillas kõik osad, tagumised amordid, hammasrihm koos rullikutega, ülemine mootoripadi, hiljuti vahetatud klapikambrikaane tihend, õli filtri korpus, mootori õli vahetatud 500km tagasi ja samal ajal sai ka vahetatud haldexi õli koos filtriga. Ainukeseks veaks loeks praegu Airbagi tuli, kui jõuan lasen korda teha Iluvigu leidub mis on ka vanale autole kohane, juhiukse lingi all väike rooste alge ja on ka väike mõlk Registreerimistasu 667€ hinnas sees
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt