Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Müüa vinge suveauto! Tõin ise Saksast 2021 sügisel pärast hoolikat valimist ning auto sellest saati saanud parimat hoolt rohkete kilomeetrite jooksul. Varustus on rikkalik, seisukord hea. Saksas paigaldatud väga hea helisüsteem, mis muudab muusika kuulamise ülimalt meeldivaks ka valjult, ei ole pandud lihtsalt mürtsuma nagu keskmine parklatiksuja linnapildis. Paar aastat tagasi eemaldatud DPF ning välja kirjutatud ka EGR ning tehtud tagasihoidlik chiptuning, ülevaatuse läbib puhtalt sellest hoolimata, kõik näidud on suurepärased. Välimust parandatud mõndade detailide väljavahetamisega nt modernsemad peeglid, kapotivõre, lip spoiler jne. Siht on olnud jääda originaalile võimalikult truuks. Lisaks on esitulede vanad xenon projektorid vahetatud modernsemate LED projektorite vastu ning sama tehtud ka endiste halogeen kaugtuledega, pimedust kartma ei pea. Külmakartlikumale sõitjale leiduvad istmesoojendused ning taimeri/puldi abil töötav webasto mis tagab sõidukis meeldiva temperatuuri juba sõitu alustades. Tehasest tuli auto välja CLK 63 AMG välimusega, mida täiendavad ka AMG originaal 18" valuveljed, lisaks kuulub sõiduki lisavarustusse ka sportpakett, mistõttu on auto juba tehasest väljunud tavalisest madalamal, kuid seda ise veel täiendanud madaldusvedrudega, mis tagavad jäigema ning täpsema sõidukogemuse. Sellest hoolimata saab ka kruusateedel hakkama, ei ole asjaga liiale mindud. Pärast kõike seda juttu tuleb ka tõdeda, et tegemist on pea 20a vana masinaga millest tulenevalt on ka tekkinud mõned kriipsud-kraapsud, aga üldiselt on ta endiselt väga ilus pilgupüüdja. Talviti on masin puhkusel.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Telli väljavõte