Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Olen kolmas omanik (alates 2021. aasta augustist). Auto osteti uuena 2007. aastal Tallinnas. Eelmine omanik ei kasutatud autot talvel, minu kätes samuti kaks esimest talve mitte, seega 2016-2023 oli kasutusel suveautona. Põhjaalune vaatepilt näib seda kinnitavat. Auto on keskmisest paremas seisukorras. See on peaaegu täielikult originaalvarustuses, va. põrandamatid ja mõned pisemad asjad. Kere on tehasevärviga ja 18-aastase auto kohta tavalise kulumisega (esineb mõningaid väikseid kriimustusi ja mõlke). Õlivahetused tehti iga 5000 km tagant. Yokohama ice Guard rehvid paigaldati 2023. aasta sügisel. 2022. aasta septembris vahetati klapisääretihendid ja ketid. 2022. aasta oktoobris vahetati käigukasti õli ja paigaldati uus aku. 2023. aasta märtsis parandati sisselaskekollektori juhtseade (IMC)." 2024. aasta mais parandati paremat esituld.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Telli väljavõte