Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Masin töötab nii nagu peab. Nelik ja kast töötab ilusti. BMW M54 on reasasetusega 6-silindriline bensiinimootor, mida kasutas BMW aastatel 2000–2006. Aastatel 2001–2003 kuulus M54 Wardi 10 parima mootori nimekirja. Aastal 2022 teostatud remonttöid 3000 euro eest, gaasisüsteem maha võetud eelmise omaniku poolt. Arved olemas. Kaks võtit. 2023- Kliima töökorda. Tagumise kojamehe mootor. Tulede poleerimine. 2024- Õlifiltri tihend lekkis ,sellest ka üv ei saanud hetkel läbi. Õlid filtrid vahetus. Geneka rihm ,rullikud. Õlitaseme andur. Mootori pesu. 27.06 tagumised klaasid said tooni peale. Kaasa ka tutikad talverehvid velgedel. Lisaks ühe hooaja sõitnud suverehvid. Auto igapäevases kasutuses. Aastal 2012 keritud , ei tea mix ju oli popp. Siin seal kriipsud kraapsud nagu vanale autole kombeks. Tasuta kaasa kohver õlut.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt