Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Audi on nelikveoline ning edasi viib teda 3.0l 165kw V6 mootor. Auto on tehniliselt väga heas korras, mootor ja käigukast töötavad sujuvalt. Katuseluuk avaneb ja läheb kinni ilusti. Auto iluvõre taha on ka pandud lisatuled. Uste sisse on ostetud ja paigaldatud uued pioneeri kõlarid mis teevad muusika heaks. Kuna auto on 18 aastat vana siis võib leida kerelt iluvigu. Põhi auguvaba ja korralik. Masin on päris eko 90nega sõites 6-7l/100. Pakkuda võib ka vahetust kas sama hinna auto või soodsama auto + kompi vastu. registrimaksu osas saab läbi rääkida.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt