Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Neli aastat olnud auto omanik. Selle aja jooksul autot hooldatud iga 10000km tagant, mille käigus vahetatud mootori õli ja vajaminevad filtrid. Nende aastate jooksul tehtud palju jooksvalt hooldusi je remonte, mida vaja on olnud. Näiteks-pidurikettad ja klotsid, rattalaagrid, termostaat vahetatud, mille käigus tehti ka jahutussüsteemi puhastus kuna talvel puhus salongi kehvasti sooja. Puhastus parandas olukorda ja nüüd auto puhub paremini sooja, vahetatud pidurivedelik, taastatud on elektriline salongi radikas, mis töötab ilusti, suvel sai korda tehtud kliima(vahetatud torude tihendid). Hiljuti ka lastud tuled ära poleerida. Kindlalt on veel asju, mis hetkel meelde ei tule. Kere passati kohta väga hea ja roostet suhteliselt vähe 2024a kevadel paigaltatud uus esiklaas. autol värske ülevaatus (10.2025) kaasa tulevad 17 tollised veljed, mille peal suhteliselt kulunud suvekad.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt