Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Tehniliselt heas korras. Mootor ja käigukast töötavad laitmatult. Mootor EURO3 ehk ilma pöördklappide ja DP Filtrita. Toimiv puldist aktiveeritav mootoriploki eelsoojendus ning lisaks eraldi Defa salongieelsoojendus. All olevad lamellrehvid sõitnud ühe talve. Eraldi kaasa tulevad suverehvid samuti sõitnud ühe hooaja. Hammasrihm vahetatud. Kahed võtmed. Hiljuti tehtud tööd: Mootori õli ja filtrid Mootori padi Esimese õõtshoova šarniin ja rooliots Pidurite hooldus, kettad ja klotsid Uus aku Küljekarpide vahetus Vead: rooste ja iluvead juhiukse stopper Varustus: Eelsoojendus Mäludega juhiiste Xenon tuled Püsikiirusehoidja Kahetsoonliline kliima Vihmasensor Kärukonks Esimesed istmesoojendused Registreerimistasu olen nõus pooleks maksma.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt