Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Müüa madal, vana ja uhke Audi A8 millega on tehtud palju. Enamus tööd on ka arvetega tõestatavad. Vahetatud sillakaikaid, tegeletud leketega, hiljuti vahetatud roolilatt, rooliotsad ja saanud sillastendi. Kardaan taastatud, rihmakomplekt pandud uus ca 50000 tagasi (kõik uus), õlivahetusi saanud max 10000 tagant ja kastiõli vahetatud samuti 50000 tagasi. Ees ja taga sai pandud uued kettad ja klotsid (zimmermani varuosad). Eelmise talve keskel sai pandud uued eelsüüteküünlad ja uus exide aku. Auto on hetkel siis nn "talve sättes" ehk ees veidi räbalam kuid terve stange ja all 18" 7 spoked hankooki naastudega millega pidamine väga hea. Suveks on väga korralik stange millel kõik udutule võred ja muu pudipadi olemas ja alla käivad 19" originaal Japan Racingu veljed uute suverehvidega. Autol on all MTS madaldusvedrud, veetud ka ledbari juhtmestik (ühtegi juhet lõigatud ega retsitud pole) ja samuti on sees bassikasti valmidus.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt