Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud! NB! Tulemus on arvutatud 1. jaanuari seisuga!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Tehase 330i manuaal Imola red II. Prior Design style esistange, taga originaal, saab tuning stange kaasa (kergelt katki). Kerel leidub iluvigu ja roostealgeid. Harri's weldworks turvakaar. Korvistmed, juhiistme kaugus reguleeritav, 6punkti vööd. Suvi performance hüdrauliline käsipidur, korralik shortshifter. FK coilover vedrustus, polüuretaan puksid taga. Taga Zimmermanni kettad ja suurema kolviga 57/25 pidurisadulad, ees 330i originaal. Keevitatud differ Talverehvide jooks olemas, Michelin XIN4 ja greenmax. Auto seisab kuivas garaazis, ei ole endal aega. Rohkem infot telefoni teel. Avatud hinnapakkumistele ja vahetusele mootorratta vastu, eelistan GS seeria BMW.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Telli väljavõte -20%Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu