Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
1924. aastal leiutas Sakichi Toyoda Model G. Võiks arvata, et tegu on millegi sama erilisega kui 2-käiguline planetaarkäigukastiga Fordi Model – T. Aga võta näpust, tegu on hoopis kangastelgedega. Hiljem patendi brittidele müünud geeniuse poeg aga hakkas tootma „viljakaid riisipatju“ (Toyoda otsetõlkes), mida täna teame kui ühtesid töökindlamaid istudes edasi liikumise vahendeid maailmas. Ja just nimelt seda ma sulle ka pakun. 2012. aasta suvelaps Toyota Avensis ehk „Viljakas riisipadi liigu edasi“. Ei tasu rohkem vist tõlkida, muidu läheb mõte puhta lappama. Räägime siis automatiseeritud aparaadist endast. Töökindluse etalon ja Kiisu Takso juhtide lemmiklaps on saanud värske hoolduse osaliseks. Hoitud on seda alati heaperemehelikult. Ka ennem mind oli ta heas peres, kuna kuulus EV ühele ametkonnale. Et sa oma pead vaevama ei peaks, siis ka ülevaatuse onude juurest läbi hüpatud ja tulevaks maksuaastaks täitsa tempel passis. Eesootav habememaks on temaga lihtne nagu 1,2,3 ja ausalt öeldes, siis 123€/aastas on sellise tööhobuse pidamise eest ikka väga konservatiivne number. 132 Jaapani hobust koos sujuva 6-käigulise kastiga hoiavad sind kenasti käsitöömeistrite poolt õmmeldud tekstiilil. Ja see tunne on hea. Lausa nii hea, et seal on istutud lausa 280k versta. Toyota töökindlust arvestades kestab ta vähemalt sama palju veel ning enamgi. Jah tunnistan, ta välimus pole sama põnev kui kontori jõulupeol, läbi klaaspõranda – korrus altpoolt – sekretäri miniseeliku alla piilumine, aga praktilisus ning lakkamatu töötahe korvavad selle. Küljes ka kõvasti uut kraami, sealhulgas: *värskelt teostatud hooldus *värske üv *uus aku *uued naelad *sisepesu teostatud *tuled poleeritud ja lakitud *suvekad kaasa Mis siin pikemalt ikka leelotada. Kui tekkis huvi, siis haara telefon ja räägime juba lähemalt. Kirjasõpru ei otsi ja „1000, tulen kohe järgi“ – stiilis kirjad jäävad tähelepanuta.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt