Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Müüa igapäevaselt sõidus olev ökonoomne auto. Vahetatud/tehtud tööd: NOx andur, generaator, mootoriõli/filter (2000km tagasi). Paigaldatud uus AGM aku. Mootor vahetatud (hetkel mootori ls umbes 240k, vahetatud tihendid, kett, jne.), kerel 303k (spidomeetri järgi), CarPlay/Android Auto makk paigaldatud. Vead: Arvestades auto vanust leiab iluvigu - esistangel on mõnes kohas mõra, esiklaasil kõrvalistuja pool on mõra, kriimud-kraapsud kerel, peeglikorpustel värv kulunud. Uus paigaldatud rool istub viltu (vana rool tuleb kaasa kui segab). Kui on küsimusi või muid hinnapakkumisi, siis kirjutage. Pildil olev mootorituli oli vigase NOx-i anduri tõttu. Numbrimärk ei tule autoga kaasa.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt